دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

حضور امام جمعه مانه در همایش کشوری طرح ولایت

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | يكشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۳ ق.ظ | ۱ نظر

حجه الاسلام والمسلمین تکمیلی امام جمعه مانه، به مدت 10 روز در طرح ولایت دانشجویی کشور شرکت کرد.
طرح ولایت بسیج دانشجویی که به همت بسیج دانشجویی کشور برگزار می شود، هرساله در فصل تابستان به مدت حدود 40 روز در یکی از نقاط کشور برگزار می شود و در این طرح دانشجویان از سراسر کشور بعد از ثبت نام و آزمون ورودی و کسب نمره قبولی برای مقطع  کارشناسی ارشد برگزار می شود.


طرح ولایت امسال در آبعلی برگزار شده و امام جمعه مانه در این طرح به مدت 10 روز تدریس خواهد کرد.
«طرح ولایت» دوره‌ای است که با هدف دفاع فکری از دستاوردهای انقلاب و صیانت از اندیشه ولایت و عقاید اسلام ناب با حضور دانشجویان بسیجی برگزار می‌شود.


اساتید این دوره متشکل از اساتید منتخب حوزه و دانشگاه هستند که توسط مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام‌ خمینی(ره) به ریاست آیت الله مصباح یزدی تعیین می‌شوند. این اساتید آشنا با مبانی‌اندیشه اسلامی بوده و برخی از آنان مولف کتاب‌های مورد تدریس در این دوره‌ها هستند.





  • دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه

نماز جمعه 16 مرداد ماه 94

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ | ۰ نظر

نماز جمعه بخش مانه در  16خرداد ماه 1394  به امامت حجه الاسلام حسام امام جمعه موقت مانه در مسجد جامع شهر پیش قلعه برگزار شد.
 
برنامه های ستاد نماز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه، توزیع نشریه عطر آدینه ،توزیع برگه های سوال از خطبه ها و همچنین اهدای جوایز به دو نفر از برندگان سوال از خطبه های هفته قبل بود.



  • دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه

افتتاح پایگاه نهج البلاغه در شهر پیش قلعه

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مراسم افتتاحیه پایگاه تبیین و ترویج نهج البلاغه چهارشنبه هشتم مرداد ماه 94 با حضور اهالی شهر و مسئولان در شهر پیش قلعه برگزار شد.
این مراسم با حضور حجه الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه مانه، اشکذری دبیر مرکز توسعه فرهنگ قرآن و نهج البلاغه از مشهد مقدس و چند تن از مسئولین و اهالی شهر بعد از نمار مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر پیش‌قلعه برگزار شد.
بعد از
مداحی مداح اهل بیت (ع)، امام جمعه مانه با بیان اهمیت حکمت های نهج البلاغه در زندگی فردی و اجتماعی افزود: خالی بودن جای این کتاب با ارزش و مهم در زندگی مستلزم بیان حکمت های نهج البلاغه در محافل و مجالس ما دارد.
این پایگاه نهج البلاغه از طرف کانون گل فجر خراسان و مرکز توسعه فرهنگ قرآن و عترت و نهج البلاغه در شهر پیش قلعه راه اندازی شد و مسئولیت این پایگاه به دفتر امام جمعه مانه محول شد.
طبق هماهنگی انجام شده، برنامه ی هفتگی تفسیر نهج البلاغه در روز های شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر پیش قلعه انجام می شود.








  • دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه

خطبه های نماز جمعه 9 مرداد ماه 94

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۹ ق.ظ | ۳ نظر
نماز جمعه بخش مانه در 9 مرداد ماه 1394  به امامت حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه محترم مانه در مسجد جامع شهر پیش قلعه برگزار شد.
 
برنامه های ستاد نماز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه، توزیع نشریه(هفته نامه) عطر آدینه ،توزیع برگه های سوال از خطبه ها و همچنین اهدای جوایز به دو نفر از برندگان سوال از خطبه های هفته قبل بود.

برگزاری نماز جمعه ی این هفته مقارن بود با چهلمین روز درگذشت مادر و همسر شهیدان جمالی که نمازگزاران بعد از اقامه نماز جمعه رهسپار آرامگاه آن مرحومه شدند.









  • دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه

دیدار مدیریت کمیته امداد با امام جمعه مانه و سرکشی ازمنازل نیازمندان

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ | ۰ نظر
مدیریت کمیته امداد امام (ره) شهرستان مانه و سملقان به همراه معاونین با حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه مانه دیدار کرد.

در این دیدار که مسئول اجرایی و اعضای هیئت عامل مرکز نیکوکاری
شهر پیش قلعه نیز حضور داشتند، گزارشی از عملکرد این مرکز داده شد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، با سرکشی از منازل دو نیازمند شهر پیش قلعه به مشکلات آنها رسیدگی و هدایایی نیز اهدا گردید.














 
  • دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه