دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

نماز جمعه 17 اردی بهشت ماه 95

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ | ۰ نظر

حجت الاسلام تکمیلی امام جمعه پیش قلعه با تبریک‌ سوم شعبان، سالروز ولادت سالار شهیدان و گرامیداشت روز پاسدار ، پاسداری را یک فرهنگ دانست و گفت: پاسداری صرفاً یک حرکت نظامی نیست بلکه به معنی یک فرهنگ است.




حجت الاسلام «تکمیلی» افزود: اقتصادی که به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می شود مردم بنیاد است یعنی بر  محور دولت نیست بلکه اقتصادی مردمی است و با اراده، سرمایه و حضور مردم تحقق پیدا می کند ولی بدان معنا نیست که دولت در قبال آن مسئولیتی ندارد بلکه دولت هم مسئولیت برنامه ریزی، زمینه سازی، ظرفیت سازی، کمک و هدایت را بر عهده دارد.وی با اشاره به آثار مخرب فضای مجازی گفت: رها سازی فضای مجازی و  برنامه ریزی نامناسب برای رفتار در قبال آن، خود از آسیب زاترین رفتارها و تفکرات است.

وی مهمترین ابزار قدرت و مهمترین عنصر قدرت ساز را علم و شخصیت ملی دانست و ادامه داد: این که امروزه می بینید که دشمنان حرف های بزرگتر از دهانشان می زنند همه از جانب ملت ایران قابل پاسخگویی است.وی با اشاره به این که دشمنان ایران نشسته اند و نقشه طراحی کرده اند که ایران نباید در خلیج فارس رزمایش نظامی برگزار کند ابراز کرد: خلیج فارس خانه ما و جایی است که ملت ایران باید در آن حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد:آمریکا از گروه های تروریست و  خونخوار که قلب انسان ها را نشانه گرفته اند حمایت می کند و آن گاه به ایران فشار می آورد که از حکومت قانونی سوریه که با رأی مردمش بر سر کار آمده است حمایت نکند و بعد هم با پررویی تمام مدعی می شود که ایران حامی تروریست هاست.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی