دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

افتتاح پایگاه نهج البلاغه در شهر پیش قلعه

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مراسم افتتاحیه پایگاه تبیین و ترویج نهج البلاغه چهارشنبه هشتم مرداد ماه 94 با حضور اهالی شهر و مسئولان در شهر پیش قلعه برگزار شد.
این مراسم با حضور حجه الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه مانه، اشکذری دبیر مرکز توسعه فرهنگ قرآن و نهج البلاغه از مشهد مقدس و چند تن از مسئولین و اهالی شهر بعد از نمار مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر پیش‌قلعه برگزار شد.
بعد از
مداحی مداح اهل بیت (ع)، امام جمعه مانه با بیان اهمیت حکمت های نهج البلاغه در زندگی فردی و اجتماعی افزود: خالی بودن جای این کتاب با ارزش و مهم در زندگی مستلزم بیان حکمت های نهج البلاغه در محافل و مجالس ما دارد.
این پایگاه نهج البلاغه از طرف کانون گل فجر خراسان و مرکز توسعه فرهنگ قرآن و عترت و نهج البلاغه در شهر پیش قلعه راه اندازی شد و مسئولیت این پایگاه به دفتر امام جمعه مانه محول شد.
طبق هماهنگی انجام شده، برنامه ی هفتگی تفسیر نهج البلاغه در روز های شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر پیش قلعه انجام می شود.








نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی