دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

خطبه های 9 بهمن ماه 94

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه مانه با اشاره به اهمیت انقلاب گفت: انقلاب اسلامی  به برکت خون شهدا، همراهی مردم و رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری، قدرت برتر جهان اسلام است.


امام جمعه مانه افزود: هر کجا گوش به فرمان ولی فقیه بوده­ایم موفقیت و سربلندی هم شامل حال انقلاب و هم ملت ایران شده است. وی با بیان این که مردم با توجه به ملاک هایی که مقام معظم رهبری بیان می کنند به دنبال گزینه اصلح  در انتخابات باشند، ادامه داد: یکی از ملاک های اصلح ‌بودن، انقلابی بودن است.

وی ابراز کرد: با توجه به وضعیت پسابرجام مواظب باشیم کشورمان به بازار واردات جهانی تبدیل نشود که در این صورت آن که سود خواهد کرد، کشورهای صادر کننده خواهند بود و آن که ضرر می کند کشور ماست و اقتصاد کشورمان دچار چالش می­شود.

وی با اشاره به این که مردم و مسئولان باید توجه زیادی به ترویج فرهنگ اقامه نماز داشته باشند، اظهار کرد: حضور مسئولان در صف های فشرده نماز جمعه و جماعت یکی از راه های ترویج عملی نماز است و مردم باید مسئولان خود را در نماز ببینند.

وی افزود: حضور مسئولین در صفوف نماز جمعه و جماعت موجب دلگرمی مردم خواهد بود و بهترین و آسان ترین راه ملاقات عموم مردم با مسئولین ، برای بررسی مسائل و مشکلات نیز می باشد.


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی