دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

آغاز هفته وحدت و گردهمایی علمای شیعه و سنی در روستای قزلرقلعه

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت جشن باشکوهی در روز پنج شنبه 3 دی ماه در  روستای قزلر قلعه واقع در بخش مانه برگزار شد.

حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه مانه به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم با بیان این که وحدت به این معناست که مسلمانان باید به خد ا،  قرآن کتاب خدا، پیغمبر(ص)و قبله و بسیاری دیگر از مشترکات خود تاکید کنند، افزود: شیعه و سنی یک دشمن مشترک دارد و باید در مقابل دشمن مشترک بایستیم.

وی در ادامه افزود: البته وحدت به این معنا نیست که زمینه علمی و مباحث علمی وجود نداشته باشد، علمای شیعه و اهل تسنن باید بنشینند و مباحث علمی و تخصصی را بحث کنند.

وی در پایان سخنان خود به برگزاری انتخابات که مهم ترین اتفاق سال جاری است اشاره کرد و افزود: در انتخابات مردم هر کس را انتخاب کنند با تنفیذ ولایی مقام معظم رهبری مشروع خواهد بود.

همزمان با این مراسم که میهمانان و مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند یادوراه 8 شهید اهل تسنن در این روستا برگزار شد و از خانواده های شهدا تقدر به عمل آمد.




 



 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی