دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دیدار مسئولین اداره اوقاف شهرستان مانه و سملقان با امام جمعه مانه

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر



مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مانه وسملقان با حضور در دفتر امام جمعه مانه با حجه الاسلام تکمیلی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجه الاسلام تکمیلی ضمن تبریک روز وقف ، با بیان اهمیت وقف در جامعه اسلامی بنا بر سفارش  قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام و ضرورت ترویج فرهنگ وقف به عنوان صدقه جاریه افزود: ترویج فرهنگ وقف در هر منطقه عامل رونق در همان جا خواهد بود .

وی در ادامه با بیان اهمیت نیت وقف و نیاز فعلی جامعه امروز ما، اضافه کرد: واقفین در امر وقف دقت لازم در نیت موقوفه را داشته باشند، در هر منطقه که کم و کاستی وجود دارد و نیاز است موقوفات نیز به سمت همان نیاز جهت داده شود. امروز نیازمند موقوفات فرهنگی، قرآنی، آموزشی، ورزشی، بهداشتی و پزشکی جدید هستیم.

در ادامه مسئول اوقاف مانه و سملقان با بیان این که اکثر موقوفات شهر ستان و استان در زمینه وقف برای حضرت سید الشهدا است و بیش از 60 درصد موقوفات شهرستان در بخش مانه است  افزود: لازم است یک نمایندگی اداره اوقاف در بخش مانه دایر شود. در حال حاضر در بعضی از مناطق نیاز مبرم به وقف در زمینه های داریم.

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی