دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

نمازجمعه همزمان با روز جهانی قدس

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

خطبه های نماز جمعه 19 تیر ماه 1394 همزمان با روز قدس به امامت حجه الاسلام تکمیلی امام جمعه مانه در مسجد جامع شهر پیش قلعه برگزار شد.

با فرارسیدن آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور اهالی بخش مانه
و شهر پیش قلعه با راهپیمایی در شهر پیش قلعه و دو روستای دیگر در این بخش، انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب اعلام کردند.
طبق برنامه ریزی انجام شده در بخشداری مانه، شرکت کنندگان در راه پیمایی روز قدس در شهر پیش قلعه، راهپیمایی خود را از ساعت 11 صبح آغاز و با طی مسیر از پیش تعیین شده به سمت مسجد جامع شهر پیش قلعه که میعاد گاه نماز وحدت آفرین جمعه می باشد به پایان بردند.
سخنران ویزه این مراسم حجه الاسلام و المسلمین حسام بود که با ایراد سخنرانی، جزئیات جنایت های حال حاضر در فلسطین و لبنان و همچنین یمن و دیگر کشور ها را برای شرکت کنندگان در راهپیمایی بیان و تشریح کرد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش مانه همزمان با شهر پیش قلعه، در روستای محمد آباد در شرق و کهنه جلگه در غرب مانه برگزار شد.





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی