دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

دفترامام جمعه مانه-پیش قلعه

پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه مانه

سخنرانی امام جمعه مانه در دانشگاه بجنورد

دفتر امام جمعه مانه مانه- پیش قلعه | دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ | ۰ نظر

حجه الاسلام و المسلمین تکمیلی امام جمعه مانه با حضور در دانشگاه دولتی بجنورد به ایراد سخنرانی تخصصی در مورد جریان شناسی عرفان های نوظهور پرداخت.


در این جلسه حجه الاسلام تکمیلی با بیان اینکه عرفان های خود ساخته و نوظهور در سراسر جهان در حال رشد است افزود:  این موضوع در میان ادیان مختلف به صورت های گوناگون وجود دارد و بسیار مخرب و خطرناک هستند و باید قشر جوانان ما با نوع تفکرات آنان آشنایی داشته باشند تا بتوانندبا آن مقابله کنند.
این همایش یک روزه در روز  دوشنبه 4 خرداد ماه 94 در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بجنورد برگزار شد و مخاطبین حاضر در جلسه، اساتید دانشگاه بجنورد بودند.


سخنرانی امام جمعه مانه دانشگاه بجنورد


سخنرانی در دانشگاه بجنورد برای بار دوم انجام شد و که سخنرانی نوبت اول در 5 اسفند ماه 93 در همایش دو روزه مسئولین فرهنگی دانشگاه های شرق کشور در دانشگاه بجنورد انجام شد و با هماهنگی واحد فرهنگی این دانشگاه ،این سری از همایش ها در دفعات بعد نیز با سخنرانی حجه الاسلام تکمیلی ادامه خواهد داشت.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی